حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی در ایام تعطیلات نوروزی 

مدیر کل منابع طبیعی استان کرمان گفت: در نوروز مامورین منابع طبیعی بصورت شبانه روزی با هدف حفظ انفال و منابع طبیعی اقدام به گشت و مراقبت کردند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: در هفده شهرستان شمال استان کرمان در ایام نوروز مامورین پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی بصورت شبانه روزی با هدف حفظ انفال و منابع طبیعی اقدام به گشت و مراقبت کردند.

علیرضا ابوالحسنی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در هفده شهرستان شمال استان کرمان در ایام نوروز مامورین پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی بصورت شبانه روزی با هدف حفظ انفال و منابع طبیعی اقدام به گشت و مراقبت کردند.

ابوالحسنی بیان کرد: از آنجا که بیشترین تصرفات، تخریب و آتش سوزی در تعطیلات صورت می‌گیرد فرماندهی یگان حفاظت استان با تهیه نقشه نقاط بحرانی و مناطقی که بیشترین تخریب و تصرف را دارد برنامه کشیک شبانه روزی از اواخر سال گذشته تا پایان فروردین سال جاری را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: لازم است هم استانی‌های عزیز و طبیعت گردان در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گزارشات خود را اعلام کنند.

برچسب ها: منابع طبیعی ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.